poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rocznica

Zdajecie sobie sprawę, że właśnie dziś, mija 365 dni, odkąd mój dzieciaczek jest z nami? Że to właśnie dziś, dokładnie rok temu, maluch wydał swoje pierwsze słowa w postaci prologu oraz wstępu? Boże, ale ten czas leci! Aż łza się kręci w oku. Nie tak dawno mały Delenowiec stawiał swoje pierwsze kroczki, a teraz biega po Internecie, dając Wam przyjemność (a przynajmniej mam taką nadzieję).
Zdaję sobie sprawę, że nie zawsze byłam idealną bloggerko-matką, że nie zawsze (o ile w ogóle) wywiązywałam się z przyrzeczeń dodania nowego rozdziału określonego dnia, wiem też, że parę razy naprawdę długo nie dawałam żadnych znaków aktywności, jeśli chodzi o pisanie, przez co pewnie sporo z Was się wykruszyło i właśnie teraz uświadomiłam sobie, jak często przez to zaniedbywałam owoc mojej fantazji
Tym jednak, który wciąż są, chcę gorąco podziękować, za to, że są. Naprawdę nie zasłużyłam na takich czytelników jak wy. To właśnie dzięki Wam, only-one-magical-kiss może dalej rosnąć na Naszych oczach oraz stawać się coraz się coraz lepszym i lepszym blogiem. Jeszcze raz dzięki, bo to Wy śledzicie sukcesy mojego dziecka, nie mając nawet pojęcia nawet pojęcia, jak wielki władacie w niego skład.

Na koniec takie dwa małe prezenciki ;).




4 komentarze:

  1. Szczególnie miłośniczkom Wampirów poświęcam liryki, które kryją się pod kategorią "With Vampire". Tematyka całego bloga to filmy, muzyka (filmowa i nie tylko), a także życie codzienne. Zapraszam: http://versemovie.blog.pl

    ps. Proszę o powiadomienie o istnieniu tego bloga również właścicielkę tego bloga: http://salvatore-stefanczydamon.blog.onet.pl/, bo nie mogłam się jej nim pochwalić dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po długiej przerwie nn u mnie:P Pozdrawiam:* PS. Jeżeli nadal chcesz być powiadamiana o NN to daj mi znać w komentarzu na moim blogu. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Adwards ( nie wiem czy chcesz sie bawić w te łańcuszki więc nie pogniewam sie jeśli to olejesz ;p )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Kiedy można się spodziewać nowego rozdziału?
    Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie jak skarb. Dzięki nim wiem, że mam dla kogoś pisać, wiem, że na tym świecie są ludzie, którzy cieszą się z każdego nowego rozdziału i czekają niecierpliwe na każdą kolejną część wytworu mojej wyobraźni.
Za każde kolejne serdecznie dziękuję,
Claire.