czwartek, 26 września 2013

Some changes

Jak widać, od dzisiaj (26.09.2013) blog zyskał swój nowy wygląd.
Dostał szablon, za który dziękuję Ell z Fabryki Szablonów. Dzisiaj popołudniu uzgadniałam z nią wygląd szablonu i muszę powiedzieć, że byłam w szoku, kiedy weszłam na stronę Fabryki i odkryłam, że Ell już zaktualizowała swój ostatni post. Myślałam, że na nowy szablon poczekam sobie jeszcze trochę czasu, a tu proszę! Surprise! Szablonik gotowy.
W sumie nastąpiła tu totalna zmiana.
Jak wam podoba się nowa odsłona only-one-magical-kiss? Co sądzicie o pracy, jaką wykonała Ell?
Chciałabym was zaprosić jeszcze na katalog-tvd, w którym to od końca wakacji zaczęłam "pracować". Zachęcam wszystkich posiadaczy blogów związanych z TVD do zapisania się ;).
Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Szablon naprawdę zamontowałaś dobrze, ale czemu w prawej kolumnie coś jest? To tak strasznie psuje cały efekt...A jak chcesz to lewą kolumnę możesz poszerzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastosowałam się do Twojej rady i przeniosłam wszystko na lewą stronę.

      Usuń
  2. Cześć!
    Chcesz rozreklamowac swojego bloga i zyskać więcej czytelników?
    Zapraszamy na katalog-tvd.blogspot.com, gdzie możesz wypromować swoje opowiadanie!
    Nie czekaj i zgłoś się już dziś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dopiero teraz zosrientowałam sie, kogo zaspamowałam :D

      Usuń
    2. Nic się nie stało,jak chcesz mogę dodać siebie do katalogu ;).

      Usuń
  3. Zapraszam na mojego bloga o TVD http://www.mytvdmaria.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie jak skarb. Dzięki nim wiem, że mam dla kogoś pisać, wiem, że na tym świecie są ludzie, którzy cieszą się z każdego nowego rozdziału i czekają niecierpliwe na każdą kolejną część wytworu mojej wyobraźni.
Za każde kolejne serdecznie dziękuję,
Claire.