piątek, 5 kwietnia 2013

Liebster Award

 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolnonominować bloga, który Cię nominował."

Chciałabym podziękować Maggie (aka M_SALVATORE) z http://another-delena-story.blogspot.com/ za nominację mnie.

Pytania, które otrzymałam są następujące:

1. Jaki jest twój ulubiony film?
Cieżko jest mi konkretnie wskazać, jaki film lubię najbardziej. Pozwól, że odpowię troszkę inaczej. Kocham starą trylogię Gwiezdnych Wojen (części IV-VI). Han Sol i Luke Skywalker... mrrr. Me gusta <3!

2. Od kiedy prowadzisz bloga?
Blog prowadzę od ośmiu miesięcy (a konkrertniej, to osiem miesięcy i dwa dni).

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie potrafię wskazać jednej konktretniej książki, więc powiem, że najbardziej lubię Harry'ego Pottera. Każdą z książek. Bez wyjątku.

4. Jakie masz hobby?
Lubię pisać, śpiewać oraz przesiadywanie na laptopie.

5. Masz tt? Jesli tak to jak się nazywasz?
Tak, ale miałam dużą przerwę w wchodzeniu na niego i dopiero jakiś czas temu zorbiłam wieeelki return. Moja nazwa to @LittleKarolka. Wiem, że jest ona co najmniej dziwna, ale tylko takie coś było dostępne.

6. Dlaczego założyłaś bloga?
Przez całe trzy sezony musiałam znosić minimalne dawki Deleny, jaką oferowali nam w TVD. Kiedy w trzecim sezonie Elka obudziła się jako wampir i okazło się, że to Damon był tym, którego Elka poznała jako pierwszego, uznałam, że jest to dobry pomysł na rozpoczęcie bloga.

7. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Najczęściej jest to rock.

8. Ulubiony gatunek filmów?
Horrory. Nie ma nic lepszego niż piątkowy horrorowy seans z popcoronem z mikrofali bądź paczkę lay'sów strongów.

9. Od kiedy piszesz? (nie chodzi na blogu ale tak ogólnie)
Jej. To jest naprawdę ciężkie pytanie. Wszytsko zaczęło się wtedy, kiedy na Polsacie obejrzałam ostatani odcinek serialu Charmed (Czarodziejki) i właśnie od tego serialu wszystko się zaczęło.

10. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
Nogłabym wymieniać godzinami moich ulubionych artystów, jednak na największą uwagę zasługuję tylko jeden zespół. Moi ulubieni, ukochani, uroczy Zieloni Idioci, czyli wspaniały i niezastąpiony Green Day.

11. Masz jakieś zwierzęta?
O tak. Mojego głupiego, ciągle miałczącego i drapiącego się kota, który nazywa się Barney.


Pytania od Natki, której również dziękuję na nominację:

1.Jaki jest twój ulubiony film?
Jak już mówiłam, najbardziej uwielbiam starą trylogię Star Wars.

2.Dlaczego piszesz bloga?
Pisanie od zawsze mnie odprężało. Działało na mnie tak samo jak czekolada, gdy jestem w dołku. A jeśli połączę to jeszcze z TVD, to mam idealny sposób na spędzenie dnia. :)

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Również pisałam o tym w pytaniach od Maggie - Harry Potter.

4.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Lazy Bones, mojego ukochanego Green Daya. 

5. Od kiedy prowadzisz bloga?
Osiem miesięcy i trzy dni.

6. Jak twoim zdaniem skończy się sezon TVD?
Elena pozostanie wampirem, więź Deleny przestanie istnieć, będziemy mieli na koniec Delenę, Care zaufa Klausowi, a Stefan odpuści sobie Elenę.

7. Czy piszesz jaszcze jakiegoś bloga oprócz tego na którym cię nominowałam?
Ogólnie to piszę kilka opowiadań (łącznie mam ich około 5), ale tylko jedno, poza tym, znajduje się w internecie. Jednak tylko to prowadzę systematycznie.

8.Kim chcesz być w przyszłości?Od jakiegoś roku mam jeden cel: dziennikarstwo, chociaż często również myślę o Łódzkiej Filmówce.

9. Jaki był twój najszczęśliwszy moment w życiu?Był to dzień, w którym dostałam mój upragniony telefon.

10. Jaką postać z TVD najbardziej lubisz?Damon! Uwielbiam, ubóstwiam, kocham!

11. Caroline powinna być z Tylerem czy Klausem?
Zdecydowanie Klaus! Tyler jest taki oklepany...

Pytania od Angeli

1.Co skłoniło cię do napisania tego bloga?
Zbyt mała ilość Deleny w serialu i chęć połączenia jej w parę.


2.Czy prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność?
Oczywiście, że tak. Nawet sprawia mi to ogromną radość :D.


3.Jaka jest twoja ulubiona książka,film,serial,gra?
Książka - Harry Potter; film - Gwiezdne Wojny; Serial - Pamiętniki Wampirów; gra - The Sims 3.

4.Masz jakieś hobby?
Pisanie, śpiewanie i laptop.


5.Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna?
Zdecydowanie Damon Salvatore.


6.Twój ulubiony idol?
Ian Somerhalder. Uważam, że takich ludzi jak on (nie chodzi mi tylko o jego boski wygląd, ale również o jego fundację i działalność) powinno na świecie być więcej.


7.Twoja ulubiona piosenka lub gatunek muzyczny?
Piosenka to Lazy Bones, Green Day'a, a gatunek to rock.

8.Jaki jest twój ulubiony kolor
Mam dwa takie kolory. Pierwszy z nich to czarny a drugi to fioletowy.

9.Czy masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela?
Tak. Nawet trzy. Ich imiona to: Justyna, Dagmara i Magda.

10.Twoje największe marzenie?
Chęć zostania sławną. Nie ważne jak zfobyłabym sławę, chociaż byłabym przeszczęśliwa, gdybym zdobyła ją dzięki pisarstwu.

11.Jest coś,czego wprost nie cierpisz? 
Muzyka Justina Biebera i on sam. Sama nie wiem, czemu go tak nie lubię. Po prostu on ma w sobie coś takiego, co sprawia, że ciśnienie mi się podnosi.


Przed wami next part pytań. Tym razem są one od Ja_Wolę_Damona:


1. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Czarny i fioletowy.

2. Co Cię skłoniło do założenia bloga ?

Za mało Deleny w TVD (w pierwszych trzech sezonach).

3. Czy twoi znajomi (np. ze szkoły) wiedzą o twoim blogu ?

Znajomi to raczej nie. O blogu wie moja siostra, moja kuzynka (chociaż pewnie już o nim zapomniała) i chyba BFF mojej kuzynki.

4. Uważasz że piszesz dobrze ?

Well, staram się pisać najlepiej jak tylko umiem, ale zadaję sobie sprawę, szczególnie gdy czytam niektóre blogi, że do dobrego poziomu mam jeszcze bardzo, ale to bardzo daleką drogę.

5. Ile masz lat ?

Strasznie stara. 7 maja stuknęła mi 17.

6. Twoje hobby ?Śpiewanie, pisanie, muzyka, laptop.


7. Jak długo piszesz rozdziały ?

To zależy. W poprzednie wakacje dodawałam średnio nowy rozdział co dwa tygodnie. Ostatnio trochę się ociągałam i od lutego pojawiły się chyba z dwa, trzy rozdziały.

8.Chciałabyś zamieszkać w mieście w którym toczy sie akcja ?
Oczywiście. W mojej miejscowości nigdy nie dzieje się nic ciekawego.

9. Pisząc rozdziały korzystasz tylko w wyobraźni czy także ubarwiasz zdarzenia ze swojego życia ?

Zdarzenie to raczej nie, ale dodaję sporą część siebie. Przykład: wyprawa do Nowego Jorku była związana z moją fascynacją tą miastem; niektórzy bohaterowie mają jakieś moje cechy i upodobania (choćby Elka i Care tańczące do piosenki Simple Plan (rozdział XV) czy Ellie grająca 21 Guns (rozdział IX)).

10.Lubisz czytać książki ?

Oczywiście. To dobre odprężenie i świetny sposób na oderwanie się od rzeczywistości. A skoro o nich mowa, to musiałabym ruszyć cztery litery do biblioteki, ale jako że jestem strasznym leniem wolę sobie ściągnąć ebooka/mbooka i pogłębiać wadę wzroku...


Osoby, które nominuję to:


1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć tego bloga?
2. Jaki jest Twój ulubiony serial/film i dlaczego?
3. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z dowolną osobą (obojętnie czy żywą, czy martwą), kogo być wybrała?
4. Wyobraź sobie, że możesz zmienić w sobiee jedną rzecz. Co byś wybrała?
5. Delena czy Stelena?
6. Gdybyś mogła uratować od śmiercy jedną postać fikcyjną, kim ona by była (postać i z kąd ona jest)?
7. Co robisz gdy masz blokadę twórczą?
8. Jaka magiczną istotą chciałabyś być?
9. Twoja ulubiona piosenka to...?
10. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?

11. Co lubisz najbardziej pić/jeść?

 Jeszcz raz dziękuję za nominację :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie jak skarb. Dzięki nim wiem, że mam dla kogoś pisać, wiem, że na tym świecie są ludzie, którzy cieszą się z każdego nowego rozdziału i czekają niecierpliwe na każdą kolejną część wytworu mojej wyobraźni.
Za każde kolejne serdecznie dziękuję,
Claire.