sobota, 6 kwietnia 2013

The Varstalie Blogger




Chciałabym podziękować DlenaStory z bloga http://love-delena-story.blogspot.com/ za nominację mnie do The Varstalie Blogger.

Wszystko, co należy zrobić to nominować następne 10 osób i napisać 7 ciekawostek o sobie.

Ciekawostki:
1. Jestem uzależniona od czekolady.
2. Zamiast uczyć się na sprawdziany/kartkówki robię ściągi.
3. Uwielbiam oglądać program Galileo.
4. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki.
5. Ubóstwiam Beletha z książek Katarzyny Bereniki Miszczuk.
6. Zakochałam się w Christianie Grey'u.
7. Często obgryzam paznokcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie jak skarb. Dzięki nim wiem, że mam dla kogoś pisać, wiem, że na tym świecie są ludzie, którzy cieszą się z każdego nowego rozdziału i czekają niecierpliwe na każdą kolejną część wytworu mojej wyobraźni.
Za każde kolejne serdecznie dziękuję,
Claire.